Egy indiai férfi épp zuhanyozni készült, amikor ez a látvány fogadta a fürdőszobájában...
A karma törvénye szerint minden cselekedetünk egy annak megfelelő következménnyel jár, illetve minden, ami történik a világban, az maga egy következmény, vagyis valamilyen oknak az okozata...
Hogyan lett egy teljesen fölösleges ital ügyes kommunikációval
a sport nélkülözhetetlen kelléke?
A sportitalbiznisz legnagyobb kommunikációs húzása az volt, hogy elhitették az emberekkel: nem bízhatnak a saját testük jelzőrendszerében. „Amikor szomjasak vagyunk, már késő”, „a szomjúság az utolsó vészjelző, akkor már megtörtént a kiszáradás”, „lehet, hogy nem is vesszük észre, és túl keveset iszunk” ...
www.origo.hutafelspicckozelet20140728-izotonias-italok-milliardos-atveres-gatorade-lucozade-isostar.html?utm_source=origo-nyito&utm_medium=sec-5&utm_campaign=sec
Mi a közös a borotva pengében és a szomszéd most született fiában? Mind a kettő józsilett...
Íme az eredeti lista: 1. Legyen jóképű. 2. Legyen sármos. 3. Anyagilag sikeres. 4. Tudjon figyelmesen hallgatni. 5. Legyen szellemes. 6. Legyen jó alakja. 7. Öltözködjön stílusosan. 8. Szeresse a finom dolgokat. 9. Mindig kedveskedjen meglepetésekkel. 10. Legyen romantikus szerető. itt pedig a módosított változat :P 1. Ne legyen túl rusnya. 2. Ne böfögjön nyilvános helyen. 3. Legyen munkahelye. 4. Legalább bólogasson, ha beszélek hozzá. 5. Emlékezzen a viccek poénjára. 6. Elég, ha olyan alakja van, hogy ne kelljen kicserélni a bútorokat. 7. Időnként váltson alsónadrágot és zoknit. 8. Soha ne vegyen pezsgőt csavaros kupakos üvegben. 9. Hajtsa le a vécéülőkét. 10. Legalább hétvégeken borotválkozzon meg.